Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

Ψάρεμα στην πλατεία…



Παρασκευή 3/2/2012 γύρο στις 4 το μεσημέρι ο δρόμος με έβγαλε μπροστά από το Στάδιο ειρήνης και φιλίας να κάνω τον κύκλο της πλατείας με την λιμνούλα για να περάσω κάτω από τη γέφυρα ώστε να βγω στην Ποσειδώνος…  έχοντας κάνει τον μισό κύκλο βλέπω μπροστά μου ένα συμπαθέστατο κύριο να ψαρεύει μέσα στη λιμνούλα… Ή εγώ έχω παραισθήσεις ή ο κύριος αυτός προφανώς να αντιμετωπίζει κάποιο ψυχολογικό πρόβλημα…  ήταν οι πρώτες σκέψεις μου. φτάνοντας δίπλα του αν και δεν είχα πολύ χρόνο στη διάθεση μου σταμάτησα να τον ρωτήσω τι κάνει..?

Καλησπέρα σας, έχει τίποτα..? ρωτάω…

Αυτά που θέλω τα έχει μου απαντάει…

Και τι θέλετε???

Μικρούς κέφαλους μου απαντάει… 

πλησιάζω και βλέπω σε ένα πλαστικό μπουκάλι αναψυκτικού το οποίο ήταν γεμάτο νερό, να κολυμπάνε με δυσκολία μέσα του 4 – 5 κεφαλόπουλα…



Η λιμνούλα εν τω μεταξύ ήταν γεμάτη σκουπίδια και αν και το βάθος της δεν πρέπει να ξεπερνούσε το μέτρο… από τη θολούρα δεν έβλεπες τον πυθμένα της…

Συγνώμη ξανά ρωτάω… θα τα φάτε αυτά?

Γελώντας  μου απαντά… τη λες ρε παλικάρι, αυτά θα φάω!!! Απλά θα πάω στο Βόλο αύριο και τα θέλω για Δόλομα…

Έτσι λύθηκε όλο το μυστήριο με αυτό το συμπαθέστατο ψαρά που ήταν τόσο περίεργη η εικόνα του με το καλάμι να ψαρεύει στη λιμνούλα της πλατείας…

Δύο σαλαγγιές  πάνω η μικρή με ψωμί δολωμένη και κάτω η μεγάλη...
 όπου συνήθως αυτή είναι που κάνει τη δουλειά για τη σύλληψη του Κέφαλου…  


Δεν ξέρω για σας… αλλά αυτός ο κέφαλος το ΣΚ θα πάει βόλτα…   



Ο κύριος Αντώνης όπως μου συστήθηκε μετά, με χαρά δεχτικέ να τον φωτογραφίσω και να αναρτήσω τις φωτογραφίες αυτές καθώς και την ιστορία του.

Με περηφάνια μου έδειξε την αρματωσιά του πάνω στο καρούλι όπου θα δόλωνε τα ζωντανά κεφαλόπουλα προσδοκώντας σε μία ακόμα επιτυχία του στο ενεργητικό του ως <<κυνηγός>>  μεγάλων αρπακτικών ψαριών…






Στην αρματωσιά του διακρίνετε η ίδιο - κατασκευή που αντικαταστά το μολύβι με ένα ανοξείδωτα βαρίδι που έχει επεξεργαστεί στον τόρνο, μιας και αυτή είναι η δουλειά του…
Μετά από κάποιες σύντομες ιστορίες του που μου δηγήθηκε  από ψαρέματα  του τον αποχαιρέτησα και έφυγα, δεν θα μάθω ποτέ αν οι κέφαλοι που ψάρεψε σήμερα για Δόλομα του αποφέραν καρπούς… αλλά είμαι σίγουρος πως θα πέρασε ένα ωραίο Σαββατοκύριακο ψαρεύοντας…

Στο μπουκάλι τους κέφαλους τους κρατάει ζωντανούς ως και 24 ώρες μου είπε… αν το ψάρεμα που προορίζονται θα γίνει 2 μέρες μετά, τους βάζει σε ψυγείο φορητό με οξυγόνοτή και μπορεί να τους διατηρήσει ζωντανούς ως και 3 μέρες…



Το τελευταίο που θα περίμενα εκείνη τη μέρα με τις δουλειές που είχα… ήταν να παρακολουθήσω κάποιον να ψαρεύει… ήταν ένα ευχάριστο διάλλειμα η συνάντηση μου αυτή με τον κύριο Αντώνη και χαίρομαι διπλά που συμφώνησε να τη μοιραστώ μαζί σας αυτή την εμπειρία…
Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!!!!!!!