Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

SAYORIS 155 (Little Jack)





Βάρος : 19g

Μήκος :155mm

Sinking












Το τεχνητό που αν πάω για Λούτσους και δεν το έχω μαζί μου..,  χάνω την αυτοπεποίθηση μου…

Είναι το τεχνητό που ακόμα δεν έχω καταλάβει
αν μιμείται  ζαργάνα η μικρό λούτσο, αλλά αυτό δεν με απασχολεί αφού οι λούτσοι ότι και αν μιμείται θέλουν να το κατασπαράξουν…  (γνωστά τα κανιβαλικά στοιχειά του λούτσου)






Αν και στη πρώτη μου επαφή με το SAYORIS 155 το ψάρι που αποπειράθηκε να το γευτεί ήταν ένα καλό Γοφαρι που τελικά το γευτήκαμε εμείς.. 


Η τεχνική ανάκτησης που χρησιμοποιώ με επιτυχία στο SAYORIS 155 είναι η Twiching.  (Καθώς μαζεύουμε κάνουμε μικρές κινήσεις με τον καρπό μας και κουνιέται λίγο η μύτη δίνοντας άλλη πλεύση στο τεχνητό (σαν να είναι τραυματισμένο ψάρι),  αν και πολλοί είναι οι φίλοι που έχουν εξίσου καλά αποτελέσματα με την τεχνική Walk the dog.( Μάζεμα με συνεχές twiching)


Ως τώρα έχω δοκιμάσει μόνο δύο από τους κωδικούς χρωμάτων του (pink back & deep blue sayori) χωρίς να ξεχωρίσω κάποιo… απλά και οι δύο ήταν <σφάχτες> .